Palvelemme asiakkaita pääsääntöisesti digitaalisten palveluiden välityksellä (sähköposti, chat ja lomakkeet).

Ohjeet ja yleiset kysymykset yhteydenottoa varten:

  • En ole saanut vahvistusviestiä? Tilausvahvistukset tulevat joskus viiveellä. Jää rauhassa odottamaan tilausvahvistusta. Tilaus on todennäköisesti onnistunut ja rekisteröitynyt järjestelmäämme. Näemme järjestelmästä myös epäonnistuneet tilaukset, jolloin otamme automaattisesti yhteyttä tilaajaan.
  • Onko näytteeni saapunut laboratorioon? Näytteiden toimitusajat vaihtelevat ajoittain ja vain harvoin tapahtuu viiveitä näytteiden palautuksissa. Järjestelmämme seuraa aktiivisesti näytteiden saapumista ja antaa meille automaattisen hälytyksen, mikäli jokin näyte ei ole saapunut laboratorioon kohtalaisessa ajassa. Tässä tilanteessa otamme automaattisesti yhteyttä asiakkaaseen.
  • Koska saan tulokset? Testien tuote-esittelyissä ilmoitetut analyysi aikataulut ovat arvioita. Joskus tulokset voivat valmistua aikaisemmin ja joskus myöhemmin.
  • Otan yhteyttä, miten toimin? Muista mainita yhteystiedot ja tilaajan tiedot tarkasti. Jos tiedustelet oman tilatun testin asioista, niin muista mainita testinumerosi viestin yhteydessä.

EasyDNA Finland
Vuorikatu 5
15110 LAHTI
(1966337-3)
+358468424439 (ei puhelinpäivystystä)
info@easydna.fi
www.easydna.fi

Kaikkiin tiedusteluihin pyritään vastaamaan saman päivän aikana. Jos kysymyksesi on kiireellinen, niin mainitse tämä viestissäsi.

Asiakaskäynnit ajanvarauksella.

 

Jätä viesti alla olevalla lomakkeella: